חברת קריאייטיב: לא מה שחשבתם

מבין כל הבלוגים שכתבנו, אין ספק שהאחד הזה הוא הכי הארד-סיילי. אבל לפני שאתם בוחרים לדלג עליו - כדאי שבכל זאת תציצו פנימה, כי יכול להזניק את המותג שלכם קדימה.
tanja-cotoaga-u9zkKBeJUNM-unsplash

בין אם מדובר בעסקים הנמצאים במשבר, או בעסקים שזקוקים לבוסט כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בהם – היום יש לא מעט פתרונות שיוכלו לסייע להם בכך. אבל מה בנוגע לפתרון יעיל, כזה שיירד לרזולוציות הכי נמוכות ויספק מענה יצירתי עבור כל מצב, צורך ומטרה? חברת קריאייטיב יכולה לבנות עבורכם אסטרטגיה שתוכל להתאים בדיוק למטרות אלו לצד מטרות אחרות, ובשורה התחתונה, תשפיע על העסק או הארגון שלכם מבחינה כלכלית ותעסוקתית. נשמע מעניין? המשיכו לקרוא על התחום הייחודי שאט-אט נכנס לתודעה, עכשיו גם כאן – בישראל. 

הגעתם לפה ואתם לא יודעים מה זה חברת קריאייטיב?

אז ככה – חברת קריאייטיב היא חברה שמלווה ארגונים שונים בפעולות שיווק העסק, בין אם מדובר בקהל לקוחות הארגון ובין אם מדובר בפעילות פנים ארגונית שמטרתה גיוס ושימור מועסקים. הרעיון בחברת קריאייטיב הוא לא רק לנסח נכון מודעות או לשווק חכם את העסק, אלא לעשות זאת באופן מקורי, חדשני וכזה שמציג למועסקים וגם ללקוחות את מה שהם מחפשים.

חברה כזו מציעה שירות ייחודי, ושונה ממה שמציעים מגוון עסקים אחרים בתחום השיווק ומשאבי האנוש – ליווי צמוד, מציאת מקור הבעיות ופתירתן בהתאם לצרכים של הארגון ושל המועסקים שלו, תוך עמידה במטרות שהציב לעצמו הארגון ואפילו חצייתן וקביעת מטרות חדשות. זה בעצם הרעיון בקריאייטיב – לקחת את הרעיונות והיעדים ולהוציא אותם לפועל בהתאם לצרכים של הארגון, תוך יצירת דרך ייחודית לביצוע וכפי שאף אחד לא עשה לפניו. חברת הקריאייטיב מלווה את הארגון לאורך זמן, ולאחר ביצוע מחקר עומק עליו והיכרות מעמיקה עם היבט בו, היא מספקת תכנית המבוססת על פתרונות יצירתיים ומעשיים. 

ויש עוד קצת מהשירותים שחברת קריאייטיב יכולה להציע לכם

בית קריאייטיב מספק גם אסטרטגיות שיווקיות המותאמות באופן אישי לארגון, תוך מחקר מעמיק של הצרכים שלו והתחשבות בהם; יצירת מערך שיווק יצירתי, ממוקד ואפקטיבי הממנף את העסק ופונה לקהל יעד מגוון; וכן פעולות שכל מטרתן היא הפנים של הארגון, כמו הכנת מצגות עסקיות וכן הלאה. המטרה של חברת קריאייטיב היא להביא את העסק להיות רווחי ואטרקטיבי יותר (ללקוחות, למועמדים ולמועסקים) בדרכים יצירתיות, בלי קלישאות ועם ליווי וביצוע פעולות בשטח כדי לעשות זאת.

כאן חשוב לעצור רגע ולציין שיש הבדל בין חברת קריאייטיב המציעה את השירות המיוחד הזה, לבין חברות פרסום ושיווק המשווקות בתור חברות קריאייטיב. אין ספק שחברות פרסום הן נהדרות ויעילות בפני עצמן – ופעמים רבות אפשר לראות תוצאות מהירות שנשארות גם לטווח ארוך. אבל כשמדברים על בית קריאייטיב, אנחנו מדברים על מכלול של פתרונות הנוגע לערך השיווקי של החברה או העסק שאותם מלווים, ובעיקר על המוניטין התעסוקתי, העסקי והמקצועי לטווח הארוך.

למה צריך חברת קריאייטיב?

עסקים גדולים וותיקים שנמצאים במגרש הזה כבר לא מעט זמן, זקוקים לא פעם לאסטרטגיה שתשאיר אותם בתודעה, ותסייע להם להתבלט מעל חברות מתחרות אחרות. מדובר בצעד חשוב ביותר, משום שהוא מאפשר לעסק או לחברה לשווק את עצמם באופן חכם ויעיל, וכך למשוך אליהם מועמדים פוטנציאליים שיוכלו לתרום לארגון, מתוך אמונה שהם יכולים להיתרם ממנו בעצמם. אין ספק שגם ייצור התנהלות נכונה ברמה הפנים-ארגונית, בין המועסקים השונים וכן בינם לבין המעסיקים, העלאת המוטיבציה של המועסקים, פיתוח עובדים לצד שימור עובדים, ובשורה התחתונה – הקפדה על מיתוג מעסיק איכותי ומחושב, כל אלה הופכים את הארגון לאטרקטיבי ביותר, הן בעיניי המועסקים בו והן בעיניי מועסקים פוטנציאליים. אסטרטגיה נכונה של קריאייטיב מטרתה לחזק את כל התדמית של הארגון, וזאת כדי לשפר את הפעילות העסקית שלו. 

איך עושים קריאייטיב

כפי שהבנו, קריאייטיב הוא תהליך חשוב ביותר, ואף קריטי, עבור ארגונים וחברות שמעוניינים לייצר מוניטין חזק ולשמור עליו כזה לאורך זמן. אז לפני שנוגעים בשאלה איך עושים קריאייטיב, יותר נכון לשאול עם מי עושים קריאייטיב. אז כדאי לכם לפנות קודם לחברת קריאייטיב מתמחה, ותיקה, שעומדים בראשה אנשים מוכרים בשוק ובעלי ניסיון. בשיחה הראשונית נסו להבין אם אתם משדרים על אותו הגל ואם אתם מזהים פוטנציאל שתוכלו למנף אותו יחדיו בעזרת תיאום ציפיות. 

ואיך עושים את זה? ובכן, לא מדובר בתהליך של יום אחד. בניית אסטרטגיה כוללת כמה וכמה שלבים וצעדים, והיא מצריכה ליווי ממושך של הארגון. השלב הראשון הוא בדרך כלל מחקר מעמיק בנוגע לחברה או לארגון, כדי לאפיין מודל מדויק שלו. לאחר מכן ניתן להתחיל לבנות את האסטרטגיה וליישם אותה בשטח, בתוך התאמות ומעקב – וזאת כדי להתחיל לראות תוצאות שישארו איתכם לאורך זמן. 

אז אם הבלוג הזה עשה לכם חשק לפנות לחברת קריאייטיב ולהתחיל את המסע המשותף שלכם להצלחה, אנחנו בתור בית קריאייטיב מנוסה שתמיד נמצא שם עבור הלקוחות, נשמח לדבר 🙂