הטרנדים הכי חמים לשנת 2020 לפי פינטרסט

פינטרסט פרסמה רשימת טרנדים חדשה, המבוססת על ידי התנהגויות המשתמשים בפלטפורמה. אם אתם מנהלי שיווק חכמים- תמשיכו לקרוא ותשננו את כל הטרנדים שלא הולכים לעזוב אותנו בשנה הקרובה.
Pinterest

אם פעם ילדי שנות ה- 90 היו מקבלים את ההשראות שלהם מ- MTV, היום הפלטפורמה הכי חמה לקבלת השראות בכל תחום שהוא היא פינטרסט. 

לכבוד שנת 2020 הם החליטו לפתוח מיניסייט ייעודי מושלם ביותר שמכיל את הרשימה- Pinterest 100′. 

המיניסייט מכיל עשר קטגוריות מפתח, שאותן פינטרסט זיהתה בהתבסס על חיפוש ומגמות עולות בקב המשתמשים לאורך שנת 2019.

“כשמשתמש מחפש רעיונות חדשים, דבר ראשון- הוא מגיע לפינטרסט. זה המקום בו הוא מקבל השראה, חולם ומפנטז על אפשרויות חדשות ומתחיל לתכנן. 

בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש הוא מתחיל כבר לחשוב מה יהיה החיפוש הבא שלו. 

אם תכפילו את ההתנהגות הזו של יותר מ- 320 מיליון אנשים בפינטרסט בכל העולם- תקבלו תובנה לגבי טרנדים שעומדים לפרוץ.”

כך מסבירים אנשי פינטרסט על היכולת שלהם לנבא את העתיד בכל הקשור לטרנדים חדשים. 

 

הדו”ח המלא מכסה המון תובנות מעניינות שחייבים לקחת בחשבון בעת תכנון התכנים שלכם לשנת 2020, כאשר כל אלמנט מחולק לסיכום חזותי.

פינטרסט החליטו להפריד בין המגמות וחלק אותן ל- 10 קטגוריות מפתח:

לא עוזבים את הבית- פינטרסט החלו לשים לב למגמה בה כל מה שהיינו צריכים לצאת בשבילו מהבית- עובר לתוכו. בזכות הטכנולוגיה החדשה ומדניות המרדים הגמישה, קל יותר לא לעזוב את הבית. המשמעות הכי גדולה היא הצמיחה עבור תעשיות כמו עיצוב הבית, שירותי פנאי ומשלוחים. כי בינינו- אין כמו בבית 🙂

שנות ה- 90 זה פה- המגמה באה לידי ביטוי בכל האספקטים. ממסלולי האופנה הגבוהים ועד למכשירי הרטרו. עבור רבים זו חזרה נוסטלגית- לתקופה קלילה יותר. האובססיה לשנות ה- 90 ממשיכה לצמוח- אז למי שעדיין לא התחיל להנות ממנה- זה הזמן. 

השראה בינלאומית- לקיחת השראות מעולמות שונים. כמו למשל חדרי שינה הודים או מקלחות ספרדיות. שמים דגש על השראה מתוך אומנות ותרבויות שונות. הרעיון הוא להביא לידי ביטוי את המגמה הזו בכל הקשור לעיצוב. זה יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב חדרים עד לרמת צילחות והגשת אוכל. 

ביטול מגדריות- מוצרים ושירותים שונים משנים את ההכללה המגדרית לניטרלית. כתגובה לטרנד המתגבר, יותר חברות בכל רחבי העולם משיקות מוצרים המתרחקים מהגדרות מגדריות. 

 

חלל בכל מקום- כל נושא החלל והגלקסיה תפס תנופה בקרב המשתמשים בפינטרסט וזה נוגע אפילו להשראות אופנה. אנחנו יכולים למצוא הדפסי גלקסיה על בגדים, קעקועים בהשראות חלל ואפילו איפור מטאלי שגם מגיע מאותם עולמות ההשראה.

GALAXY

הרפתקאות בטבע- זה הפיתרון המושלם למנוחה, להורדת הלחץ ולהגדלת האנרגיה. אז אם אתם מחפשים ריגושים, אולי הגיע הזמן להניח את המסכים בצד ולהתחבר אל הטבע. 

 

טיולים בעלי אחריות- כמו בתעשיות רבות, גם תחום התיירות מקבל על עתצמו את טרנד המודעות לסביבה. כיום ניתן למצוא טיפים לאימוץ שיטות טיול נקיות יותר. אצל חלק מהמטיילים המשמעות היא לעקוב אחר ההשפעה הסביבתית שלהם. אחרים שמים יותר דגש על ההשפעה התרבותית שהם מנחילים. 

 

מציאת שיווי משקל- השנה זיהו שכשאנשים חושבים על בריאות הם חושבים על זה בצורה שונה מבעבר. אנשים מחפשים הרגלים קלים שיעזרו להם להתמודד עם חרדות, מתח ושחיקה על ידי פיתוח שגרת חיים בריאה, שמשתלבת בחיי היום יום שלהם. 

 

טיפול מתקדם בחיות מחמד- אנשים מתייחסים לחיות המחמד שלהם כאילו הוא בן אנוש ולגמרי חלק מהמשפחה. כיום ניתן למצוא אוכל מיוחד לכלבים, גני שעשועים מותאמים ומושקעים לחיות מחמד ואפילו אופנה מיוחדת לחתולים. צפו לראות יותר הרגלי בני אדם בעולם חיות המחמד- ואל תתפלאו שהם הופכים להיות מפונקים מהרגיל. 

 

צריכה מודעת- כבר זמן מה קיים טרנד הדוחף לשימוש בהרגלים ידידותיים יותר לסביבה. השינוי בר לידי ביטוי באופן בו אנו חיים- החל מבחירות יומיומיות עד לבחירות המשמעותיות והקשות ביותר בשלנו. אנחנו יכולים למצוא הרבה טיפים בנושא ואפילו רעיונות לארגון אירועים ידידותיים לסביבה. 

 

הטרנדים אולי נשמעים נישתיים, אבל אם נחשוב קצת יותר עמוק נצליח להבין איך אנחנו מביאים לידי ביטוי את המגמות העולות לשיווק הדיגיטלי ולמותגים שלנו. 

אחרי שנבין מה מתאים לנו שווה לנסות גישות שיווקיות חדשות שיהיו מבוססות על טרנדים אלו. 

שילוב טרנדים בעולמות השיווק עוזרות למשוך יותר קהל ולמתג את המותג שלנו כמעודכן ומבין. 



צריכים עזרה בפיצוח והחדרת מגמות למותג שלכם?

 

דברו איתנו> https://brainnu.com/contact-us/