איך תגיעו לפיד מועדפים של העוקבים שלכם

אלוהי האינסטגרם ממשיכים לעדכן את הפלטפורמה, והפעם הם הגיעו עם חידוש שיעזור למשתמשים לראות רק את התוכן שהם מעוניינים בו, מבלי שיצטרכו לסמוך על האלגוריתם שיבחר להם את התכנים שנראים רלוונטיים אליהם - פיד מועדפים. אולי מדובר בבשורה טובה לצופים, אבל זה בהחלט מציב אתגר חדש ליוצרי התוכן, שדרכם לליבם של הגולשים הפכה להיות יותר קשה לפיצוח. אבל בכל זאת יש כמה אפשרויות שאיתן תוכלו לגרום לקהל שלכם לרצות לראות את התוכן שלכם.
lachlan-eB8x609Q0CU-unsplash

בואו נגיד את האמת: אנחנו תמיד רוצים לקבל כמה שיותר חשיפות לפוסטים שלנו באינסטגרם. ועם העדכון החדש של הפלטפורמה והטמעת ‘פיד המועדפים’, המשתמשים יכולים ליצור פיד שלם רק עם החשבונות שהם אוהבים.  אז איך אפשר לגרום לכך שהעמוד שלכם יופיע בפיד הזה? קבלו שלוש דרכים שיכולות לעזור לכם להשתחל לשם ולהגביר חשיפה. אבל לפני שניגש לפיצוח, בואו נלמד קודם כל מה זה הפיצ’ר החדש הזה –

מה זה 'פיד מועדפים'?

‘פיד המועדפים’ של אינסטגרם הוא פיד כרונולוגי הכולל את החשבונות שאתם בחרתם לסמן כמועדפים. 

באמצעות הפיד הזה, משתמשים יכולים ליצור לעצמם רשימה של עד 50 חשבונות – חברים, מותגים והחשבונות שהם הכי אוהבים, כדי ליצור את חווית האינסטגרם האישית שלהם. ככה לא צריך להסתמך על האלגוריתם שימצא לכם תוכן שמעניין אתכם – אתם מקבלים שליטה על הפיד שלכם. על פי אינסטגרם, סימון חשבון בכוכב יבליט אותו גם בפיד הרגיל וכך תיחשפו ליותר פוסטים מהחשבונות האלו גם בפיד “הרגיל”.

הדבר מהווה שדרוג ענק ליוצרי התוכן והמותגים – באמצעות יצירת בוסט ענק לחשיפה שלכם. ובינינו, אין מחמאה יותר גדולה מזה שהקהל בוחר להוסיף אותנו לרשימת התוכן שהם רוצים להתמקד בו על פני עמודים אחרים.

אבל כמו כל דבר בחיים שנראה יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי, גם כאן יש קאטצ’ – הגולשים צריכים לסמן אתכם כחשבון מועדף. זה אומר שבתור יוצרי תוכן, נצטרך לעבוד קצת יותר קשה כדי לגרום לגולשים לרצות לראות את התוכן שלנו. ובעולם שבו אנחנו מוצפים בתוכן מכל כיוון אפשרי – אנחנו צריכים גם להכיר את קהל היעד שלנו יותר טוב ולדעת איך למקד אותו.

אז איך תוכלו להיכנס לרשימת המועדפים של הגולשים שלכם?

צרו תוכן עקבי ואיכותי

עקביות היא המפתח, בטח שבאינסטגרם. 
יצירת תוכן איכותי באופן קבוע תיצור אמון בין הגולשים לעמוד שלכם, ותגרום להם לרצות באופן טבעי להוסיף אתכם לרשימת המועדפים שלהם. נכון שהעלאת תוכן באופן קבוע זה לא דבר פשוט, אבל יצירת בנק תכנים מראש ולתזמן אותם קדימה – יכול מאוד לעזור.

הוסיפו קריאה לפעולה CTA

כדי להגדיל את הסיכוי שלכם להצטרף לרשימת המועדפים של הגולשים – פשוט הניעו אותם לפעולה! קריאה לפעולה ברורה (CTA) בפוסטים יכולה לעשות הבדל ענק. זה יכול להיות CTA פשוט שישתלב בקופי המלווה לפוסט, בסוף הסרטון, או בתמונה האחרונה בפוסט קרסולה שלכם. תסבירו לגולשים מה הם ירוויחו מכך שיבצעו את הפעולה, ואם לא ברור לכם איך לעשות את זה – הנה דוגמה פשוטה: “הוסיפו אותנו למועדפים, ולא תפספסו יותר שום פוסט שלנו!”
טיפ: השתמשו באימוג’ים מושכי עין, באותיות גדולות או בסמלים כדי להבליט את ה-CTA שלכם.

תבקשו שיוסיפו אתכם למועדפים

אולי זה נשמע כמו צעד נואש, אבל אם לא תגידו לגולשים שיש להם את האפשרות להוסיף אתכם לרשימת המועדפים שלהם – יכול מאוד להיות שהם לא יידעו שהאפשרות הזאת קיימת בכלל. ולמרות שזה נשמע מאוד ברור לא כולם עושים את זה. אתם יכולים לבקש את זה בסטורי, בפוסטים, רילז וכו’.

כמובן שאנחנו לא מצפות מכם פשוט לכתוב “תוסיפו אותנו בבקשה לרשימת המועדפים שלכם”, אין בזה שום דבר שמניע לפעולה. במקום זה, אפשר להשתמש בדרכים יצירתיות ובאינספור הכלים הקיימים כבר באינסטגרם, למשל בצורה של סקר – “האם אנחנו ברשימת המועדפים שלכם?” או בטקסט פשוט.

עם העלייה בתחרות הקיימת מול אינסטגרם, אפשר לצפות מהם לעוד הרבה שינויים ותוספות, זה הרי בלתי נמנע. וכמו בתורת האבולוציה – צריך פשוט להתאים את עצמנו לסביבה המשתנה. במקרה הזה, צריך לדעת להתאים את התוכן שלנו. ואם אתם צריכים עזרה, גם כאן זה לא בושה לבקש.

רוצים מישהו שיעזור לכם ליצור תוכן איכותי באופן שוטף וקבוע, מישהו שיעזור לכם לקחת את האינסטגרם שלכם לנקסט לבל? מוזמנים ליצור איתנו קשר.